1 d’oct. 2009

SEMINARI 30/IX/09

Avui al seminari em planificat les dates dels treballs i les entrevistes personals, el divendres haig de dur un objecte de casa que sigui important per a mi i fer una explicació de tres minuts. Després la Lluïsa ens a donat el guió del treball (per parelles) d'"anàlisi de l'actualitat educativa a través de la premsa escrita" on em de fer-nos resó de les informacions més rellevants sobre l'educació i fer una exposició oral i posteriorment un debat amb la resta de companys i companyes.
Tot seguit, ens a donat les pautes del treball del llibre "Va de mestres. Carta als mestres que comencen", i un qüestionari per a la primera entrevista que em respost durant una estona.
Per finalitzar, em llegit un article de Francesc Torralba "el retorn de la disciplina" on remarca la importància de la disciplina a l'aula degut al fracàs de les pedagogies de la dolçor, però no com fa uns trenta anys, si no d'una manera més equilibrada i assenyada, la qual cosa, sota el meu punt de vista em sembla molt bé, ja que les aules s'han convertit en un guirigall on el mestre es trova indefens i sense autoritat, i no em sembla la millor manera de poder transmetre uns valors i coneixements adeqüats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada