21 de set. 2009

La meva relació amb les noves tecnologies

El meu primer contacte amb les noves tecnologies va ser un cop acabats els estudïs secundaris, ja que a l’escola vaig preferir fer dibuix en lloc d’informàtica. Al començar a estudiar producció i realització audiovisual vaig haver d’aprendre a utilitzar càmeres de video, taules d’edició, equips de so, etc… tot un nou món per a mí.


A casa no vaig tenir ordinador fins fa tres o quatre anys, des d’aleshores vaig començar a connectar-me sovint a internet per enviar e-mails, llegir diaris digitals o cercar informació sobre altres països per viatjar-hi. També faig servir l’ipod, el telèfon mòbil i el facebook.


Actualment les TIC han adquirit una importància rellevant tant en el context educatiu com en la resta d’ àmbits de la nostra societat i el seu ús i domini esdevenen primordials, ja que en un futur proper, qui no les domini serà un analfabet digital.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada