27 de des. 2009

COED 17/X/09

Descripció: Avui a la classe de COED hem començat agafant apunts sobre l’expressió oral i escrita. Després la Lluïsa ha parlat dels resultats de la prova de català, els quals han sigut bastant dolents. Per millorar el nostre nivell ens podem apuntar a uns cursos que ofereix la universitat o bé anar a l’aula d’auto aprenentatge amb l’ajuda d’una professora. Al final de la classe ens hem posat en grups de 5 i hem respost a unes preguntes sobre rondalles i llegendes, i hem fet la posada en comú.

Reflexió: Avui hem pogut constatar que anem una mica malament amb el català, tot i treure un 4 he tret una de les millors notes i això dóna que pensar una mica del nivell dels companys què surten de l’escola... Jo ja tenia clar que hauria d’apuntar-me en algun curs per refrescar i millorar el meu nivell de català, no el parlat, però si l’escrit, ja que sóc catalanoparlant. El més segur és que m’apunti a l’aula d’auto aprenentatge, ja que em puc fer els meus propis horaris i d’aquesta manera aniré més tranquil.


Aprofundiment: Aquí us deixo un enllaç amb rondalles i llegendes de Jacint Verdaguer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada