27 de des. 2009

SEMINARI 25/XI/09

Descripció: Hem començat amb l’actualitat educativa, la Maria Pérez i la Paula ho han fet plegades. Primer la Maria a fet referència a la segregació escolar a Catalunya, donat pel dèficit en els pressupostos en serveis socials, ja se sap d’on es retalla en època de crisis. La Paula, per la seva part, ha introduït el tema dels portàtils als instituts catalans. Tema què ja hem tractat bastant a classe. Per acabar hem fet una valoració general de la setmana de pràctiques. Tots els companys l’han valorat molt positivament. Jo m’he queixat del comportament d’alguns companys el dia de la conferència de la web 2.0.

Reflexió: La setmana de pràctiques m’ha donat un impuls més en el meu desig de ser mestre. Sobretot el dia què vam anar amb l’alumne de tercer. El Cristian i jo vam poder gaudir del contacte més proper amb els nens i nenes de l’escola Infant Jesús, i d’aquesta manera ens vam poder sentir una mica més a prop de la nostra meta. Està clar que no pot haver-hi una professió més bonica i motivadora que aquesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada